Portfolio:

Zawiaty

-

marketing

hash background
Zawiaty

Zawiaty

Z klientem współpracujemy w trybie ciągłym od 18 miesięcy. Odpowiadamy za opracowywanie strategii komunikacji, prowadzenie profili w mediach społecznościowych (fanpage i grupa na Facebooku, konto na Instagramie) oraz kampanii reklamowych, których celem jest sprzedaż turnusów wypoczynkowych dla rodzin z dziećmi.

Wizualizacje

Prace nad profilami klienta rozpoczęliśmy od audytu oraz gruntownej analizy grupy docelowej i konkurencji. Na podstawie zebranych informacji opracowaliśmy roczną strategię komunikacji w mediach społecznościowych z wykorzystaniem trzech kanałów. Wyznaczyliśmy również cele sprzedażowe (rezerwacja 100% miejsc na turnusach wakacyjnych) oraz wizerunkowe (wzrost rozpoznawalności marki oraz wzrost zaangażowania skupionej wokół niej społeczności). Aby je osiągnąć prowadziliśmy różne kampanie Facebook Ads: od zasięgowych, przez promocję postów, aż po ruch na stronę internetową, zbieranie leadów i remarketing. Działania sprzedażowe wsparliśmy także innymi metodami angażującymi społeczność: konkursami, darmowymi kolorowankami dla dzieci, live’ami czy chatbotem.

W czasie współpracy z klientem zwiększyliśmy skupioną wokół marki społeczność (z liczby 2278 fanów do 4675 bez kampanii „na polubienia strony”). Osiągnęliśmy również cel sprzedażowy (100% rezerwacji w sezonie wakacyjnym 2019) oraz odnotowaliśmy znaczący wzrost zaangażowania na fanpage’u – wzrost wskaźnika ER o 100%.

lub po prostu:

wróć do kategorii