Portfolio:

Zawiaty

-

marketing

hash background
Zawiaty

Zawiaty

Zlecenie obejmowało przygotowanie działań sprzedażowych dla firmy ZAWIATY. Działania oparte zostały o profil firmowy portalu społecznościowego Facebook. W celu realizacji zadania przygotowana została strategia komunikacji, prowadzony jest strona firmowa (fanpage), grupa na Facebook, oraz profil na Instagramie.

Wizualizacje

Przeprowadzona została gruntowna analiza proponowanych działań. W tym celu konieczne było poznanie specyfiki branży z naciskiem na ośrodki wypoczynkowe. Przygotowana formuła prac zawierała obsługę profilu ze wzmożonym angażowaniem użytkowników Facebooka. Przygotowane zostały mediaplany, wdrożono kampanie reklamowe z wykorzystaniem Facebook Ads: zasięgowe, ruch na www, zbieranie leadów, remarketing. Realizację celu tj.sprzedażny usług Klienta, zrealizowano również metodami poza reklamowymi. W tym celu uruchomiono konkursy dla fanów strony, systematycznie tworzone są różne akcje, aby podnieść zaangażowanie np. przygotowane są filmiki, live'y, darmowe bonusy do pobrania typu kolorowanki dla dzieci, i wiele innych.

Współpraca trwa od ponad roku (start w lutym 2018). W tym okresie: zwiększona została liczba fanów o 100% (z liczby 2278 fanów, do 4601 fanów). Istotnym sukcesem jest fakt, że osiągnięcie zaangażowania oraz liczby fanów, osiągnięto bez kampanii reklamowej na polubienia strony. Efektem sprzedażowym jest: zwiększona ilość rezerwacji turnusów o 63% (luty 2019), a na początku czerwca o 100% .

lub po prostu:

wróć do kategorii