Portfolio:

Eko Okna

-

identyfikacja/grafika

hash background
Eko Okna

Eko Okna

Współpraca z marką Eko-Okna obejmowała pomoc w zaprojektowaniu i przygotowaniu dużego stoiska na największe targi budowlane w Europie - Fensterbau Frontale 2018. Stoisko miało nie tylko obrazować wartości, którymi kieruje się marka, ale również zapewnić odpowiednią przestrzeń do nawiązania partnerskich stosunków biznesowych.

Wizualizacje

Starannie dobrane komponenty, wieloletnie doświadczenie oraz solidne wykonanie to cechy, które charakteryzują produkty firmy Eko-Okna. Te same skojarzenia musiało budzić przygotowane stoisko, dlatego należało jednocześnie zadbać o spójność z identyfikacją wizualną marki oraz dobór materiałów i środków przekazu. Stoisko miało nie tylko ikony symbolizujące poszczególne kategorie produktów, ale również konstrukcję z wplecionymi elementami stolarki (okna, drzwi, rolety, bramy itp). Natomiast w środku została wydzielona przestrzeń do obsługi interesantów oraz przestrzeń do napicia się kawy i networkingu. Całość opatrzono grafikami nawiązującymi do profilu działalności firmy.

Realizacja projektu przebiegła sprawnie – osiągnęliśmy zadowalający klienta efekt, który okazał się nieocenionym wsparciem działań marketingowych oraz wizerunkowych. Udział w międzynarodowych targach pozwolił firmie Eko-Okna na nawiązanie wielu nowych kontaktów biznesowych oraz rozszerzenie sieci sprzedaży.

lub po prostu:

wróć do kategorii